Saturday, February 25, 2012

Последен снег


Чувствувам силна светлина која се вовлекува во мојата соба. Успева да се пробие преку прозорецот и да ми го разниша сонот. Сепак, не можам да ги отворам очите. Чувствувам еден убав мирис и мислам дека веќе сум потонала во сон и те сонувам. Твојата рака ме гали по косата и изненадено ги отварам очите. Не сонувам. Тука си навистина. До мене, со поглед свртен кон мене.
Надвор паѓа снег. Сета светлина се вселила во собата и прозевајќи се протегам спротивставувајќи се на одблесокот. Ме гледаш и се смееш. А јас уште како во сон се присетувам како синоќа те замолив да не си одиш. Како ми ја откопча ленената кошула и завршивме во мојата спална. Утрово се разбудив покрај тебе. Покрај мојот сакан. Ми велиш дека сум убава, а јас се покривам под јорганот затоа што знам дека шминката е разлеана по моето лице. Ме бакнуваш во челото и веќе не ми е важно како изгледам. Знам само дека имам голем наплив на среќа гледајќи те покрај мене. Нозете ми се студени, но не бегаш од нив. Ме припиваш до тебе и ме гледаш така поспано. Утрово сум многу мрзелива, знаеш? Сакам цел ден да лежиме заедно. Сакам да навее многу снег и да останеме цел ден тука. И знаеш, креветов никогаш не ми бил поудобен
 

2 comments:

  1. Hi dear... Blogwalking and leave a comment. Nice blog. I hope you will visit me too at: http://yesshare.blogspot.com/p/blue-download.html
    support and follow me, please.

    ReplyDelete

Don't worry, we're just indie kids

My photo
Kingston, Jamaica
Sara, 16. Born and raised in Macedonia. Aquarius. Freddie Mercury, Eric Clapton, Sinead O'Connor, Birdy, Bukowski, Nabokov and tea ♥.